زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

چگونه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی را بگیریم؟

رژیم غذایی سالم رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. رژیم لاغری آنلاین با هدف سلامت افراد شرایطی را فراهم می سازد تا کاربران بدون نیاز به مراجعه بتوانند از خدمات رژیم لاغری بهره مند شوند.نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، فراهم می‌کند. همچنین رژیم غذایی سالم به همراه ورزش می‌تواند خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش دهد. رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی نیز با هدف بهبود سلامت و تناسب اندام افراد به ساده ترین شکل ممکن به کاربران ارائه می شود.

رژیم لاغری آنلاین چیست؟

رژیم لاغری آنلاین مجموعه ای از برنامه های روزانه غذایی است که افراد در طول روز میل می کنند. این برنامه ها شامل وعده های اصلی غذایی و میان وعده ها هستند که متناسب با قد و وزن فرد و شرایط جسمانی اش ارائه می شود. یک رژیم غذایی مناسب رژیمی است که تمام مواد مورد نیاز بدن را شامل شود و از طرف دیگر موجب حفظ تناسب اندام شود.

رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی

رژیم لاغری آنلاین برنامه غذایی است که به صورت آنلاین ارائه می شود. رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت موفق در زمینه تناسب اندام و کاهش وزن، خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می دهد تا متقاضیان از سراسر کشور و دنیا بتوانند از خدمات آنلاین بهره مند شوند. مدت‌هاست نام “دکتر کرمانی” به یک برند مهم در رژیم غذایی تبدیل شده است. دکتر کرمانی در طی سالیان دراز از زمان شروع کار طبابت،‌ بیش از ۵۰۰ هزار چاق خوش اندام و بیش از ۵۰ هزار لاغر را درمان کرده است و بالاترین رکوردهای کاهش و افزایش وزن را در ایران ازآن خود کرده است . دکتر کرمانی بنیانگذار تغذیه نوین در ایران است. رژیم دکتر کرمانی یکی از مناسب‌ترین برنامه‌های رژیم غذایی لاغری است . یکی از بزرگترین مزایای رژیم دکتر کرمانی این است که شما می‌توانید از بین چندین غذای مختلف غذای هر وعده خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی چگونه ارائه می شود؟

کاربر با مراجعه به سایت دکتر کرمانی به آدرس www.kermany.com مراجعه می کنند و یا با ارسال کد 1به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۲۶ در رژیم ثبت نام می کنند. سپس کارشناسان دکتر کرمانی با کاربر تماس گرفته و اطلاعات وی را دریافت می کنند. البته در صورت مراجعه به سایت این اطلاعات را در سامانه وارد می کند. پس از دریافت اطلاعات کاربر، بررسی صورت می گیرد تا وضعیت کاربر مشخص شود که آیا اضافه وزن دارد یا خیر؟ و اینکه چقدر زمان لازم برای رسیدن به وزن ایده آل لازم است. پس از اتمام مراحل ثبت نام، پک ویژه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی شامل کتاب های ارزشمند آقای دکتر، ترازوی اندازه گیری غذا، کارت های تقویت اراده، سی دی های آموزشی و همایش است به آدرس شما ارسال می شود. البته برای کاربران خارج از کشور پک الکترونیکی ارسال می شود.

ویژگی های رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی

  • امکان ارسال تیکت برای کارشناسان و دریافت پاسخ در کمتر از 24 ساعت
  • دریافت پیامک یادآوری برای تماس با کارشناسان
  • امکان دریافت لیست غذایی بصورت هفتگی یا روزانه

مزایای رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی

  • پشتیبانی 3 ماهه کاربر در طول رژیم
  • دریافت روزمنو
  • انتخاب لیست غذایی دلخواه
  • دریافت مشاوره از کارشناسان پشتیبانی 6 جلسه
  • دریافت پیامک یادآوری هر 2 هفته یکبار برای ثبت وزن در نرم افزار استفاده از نرم افزار به اندام
  • ارائه نسخه موبایل نرم افزار به اندام در دو نسخه اندروید و IOS
  • استفاده از نرم افزار کالری شمار زیره جهت محاسبه کالری مواد غذایی
  • انتخاب غذای دلخواه متناسب با غذای سایر افراد خانواده

چگونه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی را بگیریم ؟

جهت دریافت رژیم دکترکرمانی می توانید با مراجعه به وب سایت دکتر کرمانی و با کلیک روی دکمه ثبت نام رژیم غذایی در برنامه به اندام ثبت نام کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید همچنین با ارسال کد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۲۶ کارشناسان رژیم با شما تماس میگیرند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.