زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

انواع رژیم لاغری سریع ؛ با چند راز زودتر لاغر می شوید

رژیم لاغری سریع ؛ گاهی عجله داریم و می خواهیم زودتر به هدفمان برسیم. مراسمی در پیش داریم و می خواهیم در عرض 1 ماه چند کیلو وزن کم کنیم پس به دنبال رژیم های لاغری سریع می گردیم. روش های زیادی برای لاغری وجود دارند ولی واقعیت این است که رژیم های سریع به دلیل حذف برخی مواد مغذی عوارضی را به دنبال دارند. در این مقاله رژیم لاغری سریع ، عوارض آنها و انواع روش های لاغری سریع را بررسی می کنیم.

رژیم لاغری سریع

 

ادامه مطلب ...

دمنوش لاغری ؛ آیا دمنوش لاغری چربی سوز است؟

اگر به دنبال کاهش وزن هستید حتما به فکر استفاده از دمنوش لاغری افتاده اید. این روزها تبلیغات زیادی مبنی بر لاغری با دمنوش لاغری وجود دارد که با اطمینان کامل تضمین لاغری می دهند. بیاید بررسی کنیم که آیا واقعا می توان با مصرف یک لیوان دمنوش لاغر شد.

آیا دمنوش لاغری واقعا باعث کاهش وزن می شود؟

دمنوش های لاغری ادعا می کنند برای سرکوب اشتها، افزایش سوزاندن چربی و افزایش سوخت و ساز بدن تاثیر گذار هستند. در این مقاله می خواهیم تاثیرات دمنوش لاغری - مزایا و معایب آنها را بررسی کنیم. انواع دمنوش های لاغری را بررسی نموده و تاثیرات هر کدام بر بدن را بررسی می کنیم. این مقاله نگاهی به شواهد علمی بدون نگاه به فروش می برد. دمنوش لاغری  ادامه مطلب ...

کاهش وزن با قرص لاغری امکان دارد؟

می خواهیم لاغر شوید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید در این میان به شما استفاده از قرص لاغری پیشنهاد می شود و از آنجایی که روش ساده ای به نظر می رسد سریع اقدام می کنید. روزهای اول خوب پیش می رود تا اینکه کم کم تغییراتی را حس می کنید. این تازه ابتدای کار است عوارض زیادی هست که هنوز مشاهده نکرده اید. قرص های لاغری وعده کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی می دهند ولی مگر ممکن است با خوردن چند قرص لاغر شوید؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا انواع قرص های لاغری و تاثیرات آنها بر بدن را بررسی کنیم. 

  ادامه مطلب ...

چگونه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی را بگیریم؟

رژیم غذایی سالم رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. رژیم لاغری آنلاین با هدف سلامت افراد شرایطی را فراهم می سازد تا کاربران بدون نیاز به مراجعه بتوانند از خدمات رژیم لاغری بهره مند شوند.نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، فراهم می‌کند. همچنین رژیم غذایی سالم به همراه ورزش می‌تواند خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش دهد. رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی نیز با هدف بهبود سلامت و تناسب اندام افراد به ساده ترین شکل ممکن به کاربران ارائه می شود.

رژیم لاغری آنلاین چیست؟

رژیم لاغری آنلاین مجموعه ای از برنامه های روزانه غذایی است که افراد در طول روز میل می کنند. این برنامه ها شامل وعده های اصلی غذایی و میان وعده ها هستند که متناسب با قد و وزن فرد و شرایط جسمانی اش ارائه می شود. یک رژیم غذایی مناسب رژیمی است که تمام مواد مورد نیاز بدن را شامل شود و از طرف دیگر موجب حفظ تناسب اندام شود.

رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی

رژیم لاغری آنلاین برنامه غذایی است که به صورت آنلاین ارائه می شود. رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت موفق در زمینه تناسب اندام و کاهش وزن، خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می دهد تا متقاضیان از سراسر کشور و دنیا بتوانند از خدمات آنلاین بهره مند شوند. مدت‌هاست نام “دکتر کرمانی” به یک برند مهم در رژیم غذایی تبدیل شده است. دکتر کرمانی در طی سالیان دراز از زمان شروع کار طبابت،‌ بیش از ۵۰۰ هزار چاق خوش اندام و بیش از ۵۰ هزار لاغر را درمان کرده است و بالاترین رکوردهای کاهش و افزایش وزن را در ایران ازآن خود کرده است . دکتر کرمانی بنیانگذار تغذیه نوین در ایران است. رژیم دکتر کرمانی یکی از مناسب‌ترین برنامه‌های رژیم غذایی لاغری است . یکی از بزرگترین مزایای رژیم دکتر کرمانی این است که شما می‌توانید از بین چندین غذای مختلف غذای هر وعده خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی چگونه ارائه می شود؟

کاربر با مراجعه به سایت دکتر کرمانی به آدرس www.kermany.com مراجعه می کنند و یا با ارسال کد 1به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۲۶ در رژیم ثبت نام می کنند. سپس کارشناسان دکتر کرمانی با کاربر تماس گرفته و اطلاعات وی را دریافت می کنند. البته در صورت مراجعه به سایت این اطلاعات را در سامانه وارد می کند. پس از دریافت اطلاعات کاربر، بررسی صورت می گیرد تا وضعیت کاربر مشخص شود که آیا اضافه وزن دارد یا خیر؟ و اینکه چقدر زمان لازم برای رسیدن به وزن ایده آل لازم است. پس از اتمام مراحل ثبت نام، پک ویژه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی شامل کتاب های ارزشمند آقای دکتر، ترازوی اندازه گیری غذا، کارت های تقویت اراده، سی دی های آموزشی و همایش است به آدرس شما ارسال می شود. البته برای کاربران خارج از کشور پک الکترونیکی ارسال می شود.

ویژگی های رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی

  • امکان ارسال تیکت برای کارشناسان و دریافت پاسخ در کمتر از 24 ساعت
  • دریافت پیامک یادآوری برای تماس با کارشناسان
  • امکان دریافت لیست غذایی بصورت هفتگی یا روزانه

مزایای رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی

  • پشتیبانی 3 ماهه کاربر در طول رژیم
  • دریافت روزمنو
  • انتخاب لیست غذایی دلخواه
  • دریافت مشاوره از کارشناسان پشتیبانی 6 جلسه
  • دریافت پیامک یادآوری هر 2 هفته یکبار برای ثبت وزن در نرم افزار استفاده از نرم افزار به اندام
  • ارائه نسخه موبایل نرم افزار به اندام در دو نسخه اندروید و IOS
  • استفاده از نرم افزار کالری شمار زیره جهت محاسبه کالری مواد غذایی
  • انتخاب غذای دلخواه متناسب با غذای سایر افراد خانواده

چگونه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی را بگیریم ؟

جهت دریافت رژیم دکترکرمانی می توانید با مراجعه به وب سایت دکتر کرمانی و با کلیک روی دکمه ثبت نام رژیم غذایی در برنامه به اندام ثبت نام کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید همچنین با ارسال کد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۲۶ کارشناسان رژیم با شما تماس میگیرند.  

بهترین روش های لاغری شکم

یکی از روش های لاغری شکم ، رژیم غذایی است. تحقیقات نشان می دهد که برخی غذاها می‌توانند در لاغری شکم موثر باشند. از طرف دیگر ورزش هایی نیز وجود دارند که در آب کردن شکم و پهلو موثر هستند. در این مقاله می‌خواهیم راهکارهای لاغری شکم را بررسی کنیم. 

لاغری شکم چرا و چگونه؟

حفظ یک شیوه زندگی سالم با نزدیک بودن نوع انتخاب غذایی که در زندگی روزمره ما ایجاد می شود، نزدیک است. سلامت و تناسب اندام ما را از بیماری های بسیاری جلوگیری می کند و یک سیستم ایمنی قوی ایجاد می کند. خوردن غذای سالم باعث افزایش امید به زندگی می شود و به ما در مبارزه با مشکلات و اختلالات ذهنی و فیزیکی ما در زندگی ما کمک می کند. چربی شکم خطرناک نیست، زیرا بر روی ظاهر فیزیکی ما تأثیر می گذارد، زیرا ممکن است خطر چندین بیماری یا شرایط را افزایش دهد. نزدیک به دیابت، بیماری های قلبی، و غیره مرتبط است و می تواند هر کسی بدون در نظر گرفتن سن یا جنس را تحت تاثیر قرار دهد. برای حفظ سلامتی و کاهش احتمال ابتلا به بیماری مزمن، توجه به چربی هایی که در اطراف ناحیه شکمی که به عنوان چربی شکم شناخته می شود، توجه شود. افزایش استرس، متابولیسم آهسته و عادات غذایی ناسالم منجر به انباشت چربی شکم می شود. خوردن چربی ها و مواد غذایی حاوی کربوهیدرات به شدت به کاهش چربی شکم کمک می کند.

رژیم غذایی لاغری شکم

1. حبوبات

حبوبات غنی از پروتئین هستند و مقدار لازم فیبر را تامین می کنند که بدن ما برای هضم خوب نیاز دارد. آنها همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. حبوبات را می توان به سوپ اضافه کرد، یا می تواند با برنج خورده شود. مصرف حبوبات می تواند به ما کمک کند تا کنترل گرسنگی را کنترل کند و کل کالری مصرف روزانه را کاهش دهد. این یک منبع عالی از پروتئین برای گیاهخواران است. خوردن یک مقدار خوب حبوبات، استخوان های ما را قوی نگه می دارد و بنابراین می تواند به ما کمک کند که به سلامتی و سلامت بپردازیم.

2- سبزیجات سبز

سبزیجات سبز قدرتمند مواد مغذی هستند. تقریبا هر ماده غذایی در سبزیجات برگ سبز یافت می شود. آنها پر از مواد معدنی، ویتامین ها و الیاف رژیمی هستند. از جمله مقدار خوبی از سبزیجات سبز در رژیم غذایی می تواند به ما در حفظ یک سیستم گوارش خوب و کاهش مصرف کالری کمک کند. آنها مانع از نفخ شدن و کمک به کاهش چربی شکم می شوند. سبزیجات مانند اسفناج، کلم بروکلی، و غیره به حفظ آب کمک می کند.

3. جو دوسر

جو دوسر منبع غنی از کربن و فیبر پیچیده است. آنها نقش مهمی در عملکرد گوارشی و کلیوی انسان ها ایفا می کنند. اوت می تواند برای صبحانه یا غذا قبل از تمرین استفاده شود. خوردن یولاف به طور منظم می تواند بسیار مفید باشد برای کسانی که می خواهند خلاص شدن از چربی شکم خود را.

4. کیوی

کیوی غذای مرکبات است و یک نیروگاه ویتامین C است که به عنوان یک چربی سوز بزرگ چربی شناخته می شود. این یک میوه سالم و خوشمزه است که توسط بسیاری از مردم مورد علاقه است. اسید های خوراکی موجود در میوه های کویو سریعتر از سایر مواد غذایی جایگزین سوختگی می کنند. کیوی همچنین با احتباس آب کمک می کند.

5. خیار

خیارها دارای کالری، چربی و کربوهیدرات نیز هستند. 95٪ خیار آب است. این کمک می کند که ما برای مدت طولانی ماندگار شویم و در نتیجه کالری کلی مصرف را کاهش دهیم. می توان آن را خام خورده یا در سالادها مصرف کرد. بعضی افراد همچنین نوشیدنی های ضدباکتری را با استفاده از خیار تهیه می کنند.

6. قارچ

قارچ حاوی ویتامین B و D است که به تنظیم توابع کلیه و پیشگیری از بیماری های مرتبط با کلیه کمک می کند. همه انواع قارچ پر از مواد مغذی ضروری هستنداست. آنها از سیستم ایمنی بدن ما حمایت می کنند و از آسیب به سلول ها یا بافت ها جلوگیری می کنند. قارچ حاوی ویتامین D است که به طور موثر چربی شکم را می سوزاند. قارچ حاوی ویتامین D است که در لاغری شکم مفید است.

لاغری شکم با نوشیدنی ها

خلاص شدن از چربی شکم: متابولیسم میزان سوختگی بدن است و بسیاری از آن به عوامل خارج از کنترل آنها بستگی دارد مانند جنسیت، سن و نسبت عضله بدن به چربی، به عنوان عضله سوختن کالری بیشتری نسبت به چربی ، حتی وقتی استراحت می کنید. همیشه تعجب می کنم که چرا دوست شما حتی پس از مصرف کل پودر یخ، پوند را به دست نمی آورد، در حالی که فقط کمی می خورید و همه چیز به راستی به شکم شما می رسد؟ پاسخ در متابولیسم نهفته است. متابولیسم میزانی است که بدن بدن کالری را می سوزاند و بیشتر آن به عوامل خارج از کنترل فرد وابسته است، مانند جنسیت، سن و نسبت عضله بدن به چربی، به عنوان عضله سوختن کالری بیشتر از چربی، حتی زمانی که شما در حال استراحت . ورزش های فیزیکی نیز نقش مهمی در متابولیسم دارند. از سوی دیگر، کاهش وزن می تواند یک روند طولانی و دلهره آور باشد که مستلزم پایداری، اطاعت و فداکاری است. اما به غیر از رژیم غذایی و ورزش، چند ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند تا به لاغری شکم برسید.

1. سرکه سیب

ما توصیه نمی کنیم به سادگی شربت سیب سیب را بنوشید زیرا می تواند مری را سوزاند. سرکه سیب سرکه اتیلن دارای بسیاری از مزایای سلامت، از جمله کاهش وزن، بهبود هضم و افزایش متابولیسم است. سرکه سیب حاوی اسیدهای چرب حاوی عصاره اسید استیک است که می تواند باعث جلوگیری از افزایش چربی بدن شود. شما می توانید دو قاشق چای خوری آرد و نوشیدنی سیب سرکه سیب را با 16 اونس آب مخلوط کنید و از عسل کمی خام برای شیرین کردن آن استفاده کنید. خوردن آن در طول روز می تواند به افزایش متابولیسم، سوختن کالری و کاهش وزن کمک کند. سرکه به مدت طولانی به عنوان یک کمک کننده کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا این امر به شما کمک می کند تا شما احساس خوبی داشته باشید و از لحاظ علمی برای افزایش سفتی به شما کمک کرده است.

2. چای سبز:

ما همه از مزایای چای سبز ارائه می دهیم. این از برگ های غیر ارگانیک ساخته شده و حاوی غلظت های بالا آنتی اکسیدان های شناخته شده به عنوان پلی فنل ها است. چای سبز به نظر می رسد راز اثر افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن است. نوشیدن حدود 3-5 لیوان چای سبز در روز برای حداکثر مزایا. چای سبز ارگانیک یکی از سالمترین نوشیدنی هایی است که می توانید مصرف کنید.

3. آب لیمو:

آب لیمو می تواند بسیار ساده و یک راه موثر برای خلاص شدن از چربی شکم باشد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که آب لیمو را به یک لیوان آب اضافه کنید. این مزایا را شامل می شود، از جمله توانایی افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی شکم. شما می توانید برخی از آنها را در یک بطری آب شلاق بزنید و در طول روز برای بهترین نتایج آن را بپوشانید. شما نه تنها هیدراته می شوید، که متابولیسم را در حداکثر خود سوزاند، بلکه لیمو حاوی فلاونوئیدها با خواص آنتی اکسیدانی قوی است که به محافظت از سلول های شما از آسیب می رساند. آب لیمو نیز در هضم کمک می کند، بدن را به جذب مواد مغذی از سایر غذاها کمک می کند و همچنین در تنظیم مقادیر انسولین نیز کمک می کند.

4. سبزیجات:

آب میوه های تازه سبزیجات با اسفناج، بروکلی و سایر سبزیجات برگ سبز، راهی عالی برای از بین بردن سموم مضر خارج از سیستم شما برای حمایت از کاهش وزن و سوخت و ساز سریع تر است. سبزیجات که با پتاسیم بسته بندی می شوند، مخصوصا برای سوزاندن سدیم است که شکم را شکوفا می کند. یک ترفند بزرگ برای کاهش وزن شامل آب سبزیجات، یک لیوان بزرگ فقط قبل از غذا است. شبیه به آب آشامیدنی قبل از غذا خوردن، احتمالا به کاهش کالری مصرفی کمک می کند تا شما را برای مدت طولانی احساس راحتی کند.

5. آب:

اقامت هیدراته برای متابولیسم بسیار مهم است. به طور خاص، آب سرد به بدن کمک می کند کالری بیشتری بسوزاند؛ زیرا انرژی لازم برای گرم کردن آن و بعدا آن را هضم می کند. در حالی که ممکن است فقط یک مقدار کوچک باشد، هر کمیتی به شمار می رود. برای اضافه شدن مزایا، نوشیدن یک لیوان آب قبل از هر وعده غذا می تواند به شما کمک کند تا کالری کمتری مصرف کند زیرا شما کاملا احساس می کنید.

ورزش برای لاغری شکم

همه می دانند که ورزش منظم برای کاهش وزن لازم است؛ با این حال همه نمی دانند که ورزش مقاومتی یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است. ورزش مقاومتی روشی مناسب برای آب کردن شکم و پهلو است. آموزش مقاومت، همچنین به عنوان افزایش وزن یا تمرینات قدرت شناخته شده است، برای بهبود و حفظ توده عضلانی مهم است. این ورزش همچنین به متابولیسم بدن کمک می کند، بدین معنی است که بدن شما حتی پس از خروج از باشگاه، چربی می سوزانید. با این حال، ارزش این را دارد که در برنامه ورزشی تمرین های مختلف را ترکیب کنید. در یک مطالعه در مورد نوجوانان، ثابت شد که ترکیبی از تمرینات وزن و ورزش هوازی بیشتر سودمند است - به این معنی که تنها فرورفتگی هالوژن پاسخگو نیست.


لاغری سریع شکم و پهلو

یکی از بزرگترین سوالاتی که من دارم این است که لاغری شکم را تجربه کنیم؟ اگر نمیتوانید چربی شکم خود را از دست بدهید، از روشی اشتباه استفاده می کنید. شما نیازی به پیاده روی بی پایان، مکمل ها، گرسنگی و یا جراحی ندارید. در اینجا 5 بهترین راه برای از دست دادن چربی شکم - سریع و طبیعی را بررسی می کنیم.

توقف حرکات کرانچ : عضلات معده را تقویت می کند، اما چربی شکم را نمی سوزاند. حرکات کرانچ همچنین می تواند باعث کمر درد و کتف درد نیز شود.

قوی تر شوید: ورزش قدرتی، توده عضلانی را ایجاد می کند، مانع از از دست دادن عضلات می شود و به کاهش چربی کمک می کند. Squat & Deadlift بهترین کار برای حرکات قدرتی است.

3. خوردن سالم: همانطور که می دانید تغذیه شما در آشپزخانه شکل می گیرد. اگر در تمام طول روز غذای بی مصرف بخورید، چربی شکم خود را از دست نمی دهید. خوردن غذای فرآوری را متوقف کنید

4. در برنامه روزانه از این مواد غذایی استفاده کنید:

پروتئین ها گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، پنیر

سبزیجات: اسفناج، کلم بروکلی، سالاد، کلم

میوه ها: موز، نارنگی، سیب، آناناس، گلابی

چربی ها: روغن زیتون، روغن ماهی، کره واقعی، آجیل، دانه های کتان

کربوهیدرات ها: برنج قهوه ای، جو، کینو

5- محدود کردن مصرف الکل

منبع: چطور لاغری شکم را تجربه کنیم ؟