زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

همه چیز درباره رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک از جمله رژیم های غذایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. خیلی از افراد تمایل دارند که از این رژیم برای لاغری و تناسب اندام استفاده کنند. رژیم کتوژنیک برنامه غذایی با چربی بالا و کربوهیدارت بسیار کم است و از طریق سوزاندن چربی ذخیره شدن بدن منجر به کاهش وزن می شود. در این مقاله می خواهیم رژیم کتوژنیک را بررسی کنیم و مزایا و عوارض آن را بیان کنیم با ما همراه شوید.

  ادامه مطلب ...

رژیم کانادایی ؛ لاغری 13 روزه با رژیم متابولیسم

رژیم کانادایی ؛ این روزها اندام مناسب و تناسب اندام اهمیت زیادی دارد و رژیم لاغری طرفداران زیادی دارد. گاهی عجله داریم و برای میهمانی خاص یا مراسمی خاص می خواهیم لاغر شویم در چنین شرایطی به دنبال رژیم های لاغری سریع هستیم. رژیم کانادایی یکی از رژیم های لاغری سریع است که طرفداران زیادی دارد این رژیم در طول 13 روز موجب کاهش حدود 10کیلوگرم می شود. اما اینطور  نیست که لاغر شویم و همه چیز خوب باشد. رژیمی که در این بازه زمانی کوتاه لاغر می کند حتما عوارض زیادی دارد و بدن را از دریافت بسیاری از مواد مغذی محروم می کن. در این مقاله می خواهیم رژیم لاغری کانادایی را بررسی و عوارض آن را مطرح کنیم. همچنین برنامه غذایی 13 روزه رژیم متابولیسم نیز برای نمونه مطرح شده است.
رژیم کانادایی

 

 

 
ادامه مطلب ...

روش های کاهش وزن سریع

کاهش وزن سریع ؛ کاهش وزن و تناسب اندام این روزها دغدغه بسیاری از مردم است. واقعیت این است که کاهش وزن اصولی معمولا زمان زیادی طول می کشد ولی راهکارهای ساده ای وجود دارند که از طریق آنها می توان زودتر به تناسب اندام رسید. در این مقاله همراه شوید تا روش های کاهش وزن سریع را با هم بررسی کنیم.

کاهش وزن سریع

  ادامه مطلب ...