زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

زندگی بهتر

در این وبلاگ مطالب عمومی و متفرقه منتشر خواهد شد

رژیم لاغری سیب ؛ کاهش وزن با خوردن سیب

رژیم لاغری سیب

این رژیم، یک برنامه غذایی کم کالری است که سیب ها را با هر وعده غذایی می خورید: ناهار، صبحانه و شام. این بر اساس اعتقاد است که خوردن سیب در هر وعده غذایی می تواند باعث کاهش وزن شود. با توجه به این که سیب ها کم کالری و چگال در مواد مغذی هستند، آنها مناسب برای کاهش وزن هستند. بسته به اندازه، یک سیب می تواند از 80 تا 100 کالری باشد. سیب همچنین یک منبع غنی از کلسیم، آهن، پتاسیم، ویتامین A، B و C و فیبر است. این نه تنها سبزیجات دوست داشتنی است، بلکه باعث بهبود سلامت شما نیز می شود.

رژیم لاغری سیب

برنامه غذایی رژیم لاغری سیب

رژیم سیب مصرف کالری روزانه خود را تا حدود 1200 کالری در روز کاهش می دهد. برنامه رژیم غذایی 5 روزه شامل موارد زیر است:  

روز اول رژیم لاغری سیب

صبحانه: 2 سیب. ناهار: 1 اپل. شام: 3 سیب.  

روز دوم رژیم لاغری سیب

صبحانه: 1 سیب، 1 لیوان شیر نابجا یا شیر بادام یا شیر سویا. ناهار: 1 سیب و سالاد سبز آووکادو، با دانه ها و آجیل بالا می رود. لباس آن را با ادویه سرکه لیمو و سیب بپوشانید. شام: سیب.  

روز سوم رژیم لاغری سیب

صبحانه: 1 سیب؛ یک تکه نان کل دانه و یک تکه بیکن بوقلمون کم چرب ناهار: 1 سیب و کلم و سوپ هویج روشن با سینه مرغ. شام: سیب

رژیم لاغری سیب ؛ لاغری با سیب چگونه ممکن است؟

روز چهارم رژیم لاغری سیب

صبحانه: 1 سیب، یک تخم مرغ آب پز و یک تکه نان کامل ناهار: 1 سیب، 3-4 اونس مرغ بدون پوست و سبزیجات خام. شام: سیب  

روز پنجم رژیم لاغری سیب

صبحانه: یک سیب و یک کاسه غلات غلات کامل و شیر نان. ناهار: یک سیب، ماهی قزل آلا پخته شده و سالاد سبز با یک سس لیمو و سیب سرکه. شام: سیب.  

مزایای رژیم لاغری سیب

این رژیم غذایی 5 روزه سیب حاوی عناصر رایج، مقرون به صرفه و قابل دسترس است. هنگامی که غذا فقط سیب است، می توانید مقدار زیادی از آنها را بخورید. در طول رژیم، هیدراته خوب توصیه می شود. این کار از یبوست جلوگیری می کند، باعث سم زدایی و کاهش وزن می شود. اگرچه بیشتر وعده های غذایی شما غنی از مواد مغذی است، اما نباید گفت که رژیم غذایی سیب بدون بی نظمی است.  

معایب رژیم لاغری سیب

رژیم سیب بسیار کالری محدود است. این به این معنی است که شما ممکن است عوارض جانبی مانند سردرد، سرگیجه و تحریک پذیری داشته باشید. شما ممکن است به علت افزایش مصرف سیب، بیش از حد مضر را تجربه کنید. به عنوان یک قاعده کلی، اگر کالری ها را کاهش دهید، ورزش کنید، وزن بدون رژیم غذایی کاهش خواهید یافت. اگر تصمیم گرفتید که این 5 روز روزانه اپل را بخورید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.  

در رژیم لاغری سیب چقدر وزن کم می کنیم؟

چقدر وزن را از دست می دهید بستگی به عوامل بسیاری از جمله وزن، سن، جنس و سطح فعالیت شما دارد. شما سنگین تر وزن بیشتری دارید که از دست می دهید.  

3 روش مناسب برای رژیم غذایی لاغری


بهترین رژیم غذایی ؛ این چیزی است که شما به دنبال آن هستید؟ یک برنامه غذایی، یک شیوه زندگی، یک رژیم غذایی، اما نکته مهم چگونگی کاهش وزن است. حقیقت این است که چه شما از رژیم های سریع پیروی کنید و یا به دنبال رژیم های کم کربوهیدرات باشید در نهایت هدف شما کاهش وزن است. نکته مهم در کاهش وزن حذف یکسری مواد غذایی است که روند لاغری را تسریع می کنند بنابراین برای داشته رژیم غذایی مناسب باید چند اصل را رعایت کنید.    ادامه مطلب ...